Clipele lui septembrie

Clipele, minutele, orele, zilele alearga pe langa mine, aproape ca nici nu reusesc sa le savurez toata frumusetea, caci sunt asa profunde…
Iata ca a mai zburat si luna septembrie!!! Timp in care am experimentat multe si am inceput sa invat ce inseamna sa fiu voluntar in organizatia TPM.
Diminetile mereu au fost promitatoare pentru mine, caci e un inceput de zi, noi surprize cu Dumnezeu, o noua planificare a tot ceea ce am de facut.

….Dupa un timp de inchinare sau mijlocire sau studiu biblic cu toata comunitatea, trebuie sa ma asez in fata computerului pentru a comunica cu tinerii interesati de misiune, de scolile si cursurile noastre. Sau sa adun informatie pentru site-ul nostru. Pur si simplu sunt pasionata de aceasta slujire!!!

Iar dupa pranz: am un mic coltisor in spatioasa noastra casa unde trebuie sa restabilesc ordinea si curatenia. Adica fac ordine in camera de zi!!! Fiecare dintre noi avem o ora de munca practica. Convinsi, fiind, ca ne inchinam lui Dumnezeu nu numai rugandu-ne si citind Biblia, ci si prin munca practica.
Apoi sunt asteptate de pretioasa lectura si studii pentru Scoala de Interpretare a Bibliei. Timp in care ma pregatesc pentru aceasta Scoala, caci fac parte din personalul ei. Dupa- amiezile e timpul in care carti, brosuri, dictionare, studii stau lejer pe patul meu….Tot ce fac e ca sa-mi amintesc metoda de studiu biblic inductiv…cu multa exegeza si hermeneutica; sa citesc din nou cele 5 carti ale lui Moise, Psalmii, profetii. Sa iau pas cu pas termenii specifici perspectivei crestine biblice asupra lumii; sa revad pasajele biblice pe care le-am studiat cand am facut eu aceasta scoala.
Uneori dupa-amiezile merg prin magazine ca sa aduc toate cele necesare pentru profesorii invitati la Scoala aceasta….
Cam asa arata o zi din viata si slujirea mea noua de aici!!!
Cu exceptia weekend-urilor… Caci…
– Sambata seara ma bucur din plin sa ma implic in Clubul Dinamic. E un grup de adolescenti si tineri pe care dorim sa-i ajutam sa creasca in relatia lor cu Dumnezeu.
– Iar duminica plec la biserica ca sa fiu in partasie cu alti tineri si adulti.
Dragii mei, mai nou asa stau lucrurile pe la mine!!!
ASA ARATA VIATA DE MISIUNE REALA!!!
De bucurie imi este plina inima ca din 27 septembrie a inceput Scoala de Interpretare a Bibliei. Recent, dimineata sunt in clasa cu studentii si personalul scolii. Apropo, avem in scoala 9 studenti, tineri care si-au pus inima in a-L cunoaste pe Dumnezeu mai profund prin Cuvantul Sau. Eu am in responsabilitatea mea o studenta foarte draguta si curajoasa!!! Voi fi mentorul ei pentru 3 luni ai acestei Scoli.

Fiecare dintre momentele pe care le-am insiruit mai sus sunt SURPRIZELE frumoase pe care mi le da Dumnezeul meu, desi nu am meritat nici una dintre ele.
Un moment deosebit va fi si momentul misiunii in EGIPT, daca Dumnezeu imi da toti banii pentru biletul de avion pana in 5 octombrie. Misiunea in Egipt este planificata din cadrul Scolii de Interpretare a Bibliei. Ea va incepe din 2 noiembrie – 22 noiembrie 2009.
Daca doresti sa fii parte la aceasta lucrare de misiune la care am fost chemata si sa ajungem impreuna la oameni care se zbat in lanturile pacatului si nepasarii de Dumnezeul Cel Atotputernic, daruieste o suma de bani pe care Dumnezeu ti-o pune pe inima.
Daca doresti sa ma sustii financiar in misiunea din Egipt sau in misiunea de zi cu zi, scrie-mi:
e-mail: virgy_sky@yahoo.com
Skype: virgy_sky

Si toate sunt posibile doar prin Dumnezeul meu care ma incurajeaza, ma sustine, ma accepta si ma iubeste mai mult ca oricine!!!

Lasă un răspuns

