Viata unui misionar

Viata misionarului are frumusetile ei, dar si problemele ei.

Lupta pe care am dus-o luna aceasta a fost plecarea mea in Egipt. Dar, inexplicabil inca pentru mine, nu am primit viza pentru Egipt. Asadar, am ramas in Medias impreuna cu alte 2 colege de-ale mele moldovence. Lupta n-a fost usoara cand am plecat de la aeroport spre Medias fara viza.Totusi, am invatat sa-L onorez pe Dumnezeu si in aceasta situatie.
Bucuria mea a fost sa predau despre “Arta comunicarii” si Psamul 100 in Scoala de Interpretare a Bibliei (SIB), in care sunt implicata acuma. E pasiunea mea sa investesc in tineri care doresc sa ia principii din Biblie pentru viata lor de zi cu zi.
Zilele sunt frumoase la Medias, dar trec asa rapid. Desi de trei luni nu am fost acasa in Cahul, sunt alaturi de tara mea. In fiecare miercuri ne intalnim, fetele din Moldova, la un timp de rugaciune pentru situatia actuala a Moldovei si pentru calauzire in viziunea pe care o avem pentru un viitor Tineri Pentru Misiune acolo. Pana acum Dumnezeu ne incurajeaza sa ne implicam prin seminarii pentru tineri si lideri, conferinte si Scoli. Iar in 14 noiembrie 2009 TPM Medias a organizat cea de-a II Conferinta de Misiune in Cahul. A fost o incurajare pentru tinerii de-acolo, cat si o descoperire a ceea ce inseamna misiunea adevarata. Viziunea pe care am primit- o ramane mereu vie prin calauzirea Lui.
O binecuvantare pentru mine aici este mentorul meu, Marta. Ea este persoana care ma incurajeaza, ma apreciaza si ma ajuta sa dau viata visului pe care il am pentru tara mea. Este mentorul care investeste in mine si cred ca intr-o zi voi avea si eu posibilitatea sa fiu o binecuvantare pentru ea.

Viata mea de misionara nu se rezuma la implicarea in scoli si in Departamentul Comunicare. Serile de sambata sunt speciale pentru mine, pentru ca am posibilitatea sa ma implic in viata adolescentilor de la Clubul Dinamic. Ii incurajez, impreuna cu echipa, sa fie dedicati lui Dumnezeu si sa se bucure ca sunt copiii Lui. Dorinta mea pentru ei e sa se indragosteasca cu adevarat de Cuvantul lui Dumnezeu.

Fiti cu mine pe genunchii rugaciunii:
1. Studentii de la SIB sa fie pasionati in continuare de studiul biblic si de adevarurile pure ale Bibliei.
2. Eu sa am pasiunea si puterea de-a ma implica in scoala si Departamentul Comunicare.
3. Sa inteleg urmatorii pasi spre Tineri Pentru Misiune Moldova si sa fie misionari care sa doreasca sa vina in echipa noastra.
4. Pentru suportul financiar lunar.
5. Pentru salvarea familiei mele.
6. Pentru sanatatea mea.
MULTUMESC TUTUROR SUPORTERILOR MEI FINANCIARI. TATA SA VA BINECUVANTEZE NELIMITAT.
Restaurand Imparatia Regelui,
Virginia
____________________________________________________________________________
Greceaniuc Virginia
e-mail: virgy_sky@yahoo.com
ID: virgy_sky
Blog: http://www.misionarulbasarabean.wordpress.com
Nr. tel.mobil: +40768520186
Nr. tel.fix: +40369563000

Lasă un răspuns

