Visul Lui pentru mine!!!

…In diminetile cu ceata si serile fara apus, stiu ca esti aici cu mine, alaturi pas cu pas. Desi mi-ai cerut sa ma dedic mai mult Tie anul acesta, nu-mi este frica de provocari…

Asa a inceput pentru mine anul 2010:

Ascultare: Dumnezeu mi-a cerut sa-L ascult si sa ma pregatesc profund pentru viitorul “Tineri Pentru Misiune” in Moldova. De aceea din 10 ianuarie m-am implicat ca si colider in Scoala Internationala de Ucenicie (SIU). Avem 9 studenti, dintre care o studenta e din Republica Moldova. Si aceasta e o bucurie pentru mine.
Dumnezeu mi-a cerut ascultare si in implicarea mea ca lider al Clubului Dinamic (un grup de adolescenti si tineri din biserica in care merg eu in Medias). Sunt mostenirea pe care Dumnezeu mi-a incredintat-o pentru un timp. Ma bucur de cresterea lor in fiecare saptamana.
Ascultand, stiu ca sunt in voia Lui!!!

Dedicare: E un pericol uneori sa fiu prinsa in toate slujirile de-aici si sa uit de ce sunt aici. Dar Ii sunt asa de multumitoare ca m-a chemat sa ma dedic ca ma voi ruga pentru Moldova, ca voi incuraja tineri sa vina in echipa noastra si ca voi merge in proiecte de misiune in Moldova. Astfel, va invit sa va rugati ca inimile tinerilor sa fie gata pregatite de El atunci cand ii voi aborda pentru a veni cu noi in echipa. In primavara mai multi tineri dorim sa ajungem in Moldova ca sa cerem calauzirea Lui pentru viitoarea lucrare si sa legam relatii cu liderii de acolo. In august 2010 voi merge in sudul Moldovei cu o echipa intr-un proiect de misiune pentru 3 saptamani.

Dedicandu-ma cu toate darurile pe care mi le-a dat, cred ca El imi deschide cai noi pentru largirea Imparatiei Ceresti!!!

Actiune: In 2011 am planificat sa organizam prima Scoala Internationala de Ucenicie in Cahul, Republica Moldova. Aceasta inseamna un lider (m-a chemat pe mine sa fiu liderul acestei scoli), o echipa (pentru care ne rugam sa se formeze), tineri moldoveni deschisi sa fie studenti in aceasta scoala. Si organizarea unei scoli implica multa organizare si dedicare; persoane care sa ma incurajeze si sa aiba incredere in mine. Pregatirea mea ca si lider implica formarea mea ca si caracter si familiarizarea cu toate cerintele organizarii unei scoli de genul acesta. Si actionez spre aceasta prin a-mi pune timp deoparte in fiecare zi.Va invit sa ma sustine-ti in aceasta in modul in care Tata va vorbeste s-o faceti.

Actionand, stiu ca am inteles ca ceea ce mi-a pus Dumnezeul meu în inimă, adica visul Lui pentru viata mea, se implineste pas cu pas.

„El le-a zis: „Împărăţia lui Dumnezeu nu vine în aşa fel ca să izbească privirile. Nu se va zice: „Uite-o aici”, sau: „Uite-o acolo!” Căci iată că Împărăţia lui Dumnezeu este înăuntrul vostru.” Luca 17:20-21

Luptand pentru Imparatia Regelui,
Virginia

Lasă un răspuns

