A INVIAT!!!

„Adevarat va spun ca, de acum incolo, nu voi mai bea din rodul vitei, pana in ziua cand il voi bea nou in Imparatia lui Dumnezeu.” Dupa ce au cantat cantarile de lauda, au iesit pe Muntele Maslinilor. Isus le-a zis: „In noaptea aceasta toti veti avea un prilej de poticnire; pentru ca este scris: „Voi bate Pastorul, si oile vor fi risipite.” Dar, dupa ce voi invia, voi merge inaintea voastra in Galileea.” Marcu 14:25-28
Dar, dupa ce voi invia, voi merge inaintea voastra…Aceasta e promisiunea pe care a dat-o Isus ucenicilor Sai. Dar este tot atat de valabila si pentru noi azi.
Ceea ce diferentiaza crestinismul de alte religii e ca Domnul nostru Isus A INVIAT!!! Aceasta inseamna ca El este viu, e un Dumnezeu viu.
Pot sa am o relatie vie cu El. Si aceasta putere a invierii lui Isus poate fi experimentata in fiecare zi.
In fiecare zi El merge inaintea mea: inaintea problemelor care vin, inaintea dezamagirilor mele, inaintea lipselor mele, inaintea singuratatii etc. El este inaintea mea si atunci cand ajung in acele circumstante, El, deja a pregatit speranta si modul in care eu voi iesi de acolo.
Va indemn sa traiti puterea si realitatea invierii lui Isus in fiecare zi.
Fie ca in timpul acestor sarbatori pascale sa aveti parte de O NOUA REVELATIE DE LA TATA!!!

Lasă un răspuns

