Jurnal de misiune

Minuni mai sunt si azi…

Spre Moldova
De aproape 2 saptamani suntem aici in Anenii Noi, in centrul Moldovei. Chiar din a doua zi ne-am implicat la centrul de zi pentru copii si la seara de tineri. Sunt copii care iti provoaca mila. E dureros sa-i vezi ca nu au un parinte, ca mama uita de ei, ca uneori devin copii ai strazii. Din inima lui Dumnezeu am simtit ca trebuie sa lasam sa curga din inima noastra bunatatea si mila spre ei. Ei au devenit déjà micii nostri prieteni. Fetele din echipa le fac zilele pline de speranta si bucurie prin istorioarile biblice, prin cantecele cu semne, prin jocuri etc.
Serile de tineri le-am transformat-o intr-o provocare la misiune. Chiar din prima seara am impartasit experientele mele cu Domnul in India si am prezentat un film din scoala SIU 2009 despre India. Oamenii sunt miscati in urma aceea ce facem noi aici.Un tanar s-a apropiat de mine si mi-a spus ca si el vrea sa vina macar odata in India.
Cu bucurie si pasiune am prezentat ce inseamna o viata dedicate misiunii prin exemplul lui Jim Elliot. Prin concursuri biblice am descoperit impreuna, dar am si argumentat ca Dumnezeu este Dumnezeul Natiunilor. Am descoperit modul in care poti face misiune: rugaciune, sustinere logsitica, implicare directa. Nu incetam sa-L prezentam pe Dumnezeu ca Tata. Nu vom uita sa facem aceasta niciodata in aceasta in perioada. Cu atat mai mult stiind ca Dumnezeu ne-a cerut sa-L prezentam ca Tata acestei natiuni care se considera a fi orfana si uitata de toti.
Marti seara suntem impreuna cu femeile din biserica la studiul biblic pe care il au. Dupa ce am impartasit cu ele experientele noastre de-a ne increde in Dumnezeu chiar daca viitorul e vag, una dintre ele ne-a spus: “Am impresia ca a coborat cerul prin voi aici.” Sunt uimita de modul in care Tata atinge inimi si vorbeste fiecareia.
Bucuria de-a impartasi Mesajul Sperantei cu cei care nu au o relatie cu Dumnezeu creste de fiecare data cand vizitam batrani sau familii disfunctionale. Apoi ii ducem cu noi in rugaciunile noastre si strigam spre Dumnezeu sa le apropie inimile de inima Lui.
In fiecare zi vedem protectia lui Dumnezeu si dragostea pe care ne-o descopera prin oamenii ospitalieri de aici, prin impactul pe care il avem in viata tinerilor, femeilor si copiilor.
Ca si echipa, suntem uimiti de relatiile dintre noi si unitate. Echipa mea isi doreste cu adevarat sa aduca frumusetea Domnului pe oriunde trecem. Noi credem ca oriunde paseste talpa piciorului nostrum acolo Dumnezeu ne va supune acel teritoriu.
Se intampla chiar situatii-surpriza!!! Spre exemplu, ieri Dumnezeu a adus in calea colegului meu de echipa un tanar. El mergea sa-si depuna actele pentru pasaport. Din vorba in vorba, colegul meu l-a invitat sa vina la noi. Eu am discutat mai mult cu el si am aflat ca e din Tiraspol si ca este lider de tineret intr-o biserica penticostala. El era asa de umit de noi si de ceea ce face Dumnezeu prin noi. Ne-a rugat insistent sa-i vizitam cat de curand posibil si sa provocam tinerii din biserica lui la misiune. Imi spunea sa venim la ei si sa demonstram ca viata tinerilor crestini nu e doar internet si serviciu, ci misiune prin Africa, India etc.
Dupa ce-a plecat, ma gandeam ce minune o fi si aceasta. Cum a fost posibil ca sa intalnim asa un lider de tineri si care a fost asa impresionat de ceea ce face Dumnezeu prin noi, niste tineri simpli.
Or aceasta i-am cerut lui Dumnezeu sa faca minuni si aici. Or aceasta I-am cerut lui Dumnezeu cati mai multi sa ajunga sa ne cunoasca pe noi si ceea ce face Tineri Pentru Misiune.
Adevarul e ca Dumnezeu face mai mult decat credem si asteptam noi.

El face minuni si azi.

05.04.2010
Anenii Noi

Echipa celor 5



Descoperind un Dumnezeu al Natiunilor

Lasă un răspuns

