Misiune

Lumea s-ar opri daca ar fi condusa de cei ce spun: “Nu se poate!”

Aceasta e lectia pe care am invatat-o in aceste doua luni. Proiectul de misiune din Moldova a fost pentru mine ca si lider al echipei o provocare. Insa fiecare detaliul, de data aceasta, l-a controlat Dumnezeu, si nu eu. Locatiile in care am fost in RM sunt Anenii Noi, Cahul si Leova. Am avut multe lucrari in care ne-am implicat: copii, tineri, adulti, batrani, copii cu handicap etc. Marsurile de rugaciune, insa, au ramas pentru mine adanc imprimate in inima mea. Cand eram in Anenii Noi, Dumnezeu mi-a vorbit clar care e situatia tarii mele: una lipsita de speranta. Si lupta mea zilnica era sa proclam ca Dumnezeu e Unica Speranta a tarii, dar pentru aceasta trebuia sa cred acest adevar, ceea ce nu-I usor. Totusi, prin aceasta lupta am trecut la un nivel nou in mijlocire.
Pe langa scopul primar al acestei lucrari (implicarea studentilor in lucrari), am prezentat Festivalul ProMisiune in 7 grupuri de tineri si SIU 2011 din Cahul. Trei tinere din Moldova deja s-au inregistrat la Festival. Studentii nostri au fost gata sa se implice in viata tinerilor si a copiilor. Noi am fost uimiti sa descoperim ca in orasul Cahul sunt atatia musulmani. Dumnezeu ne-a trimis si la ei, El ne-a descoperit aceasta. Am fost uimita sa aud de la o fata dintr-un grup de studiu, dupa ce am spus cateva dintre experientele mele cu Tata, ca simte ca si cum cerul a coborat pe pamant. Or aceasta a fost dorinta noastra: noi sa-L prezentam pe El, apoi sa ne retragem din fata oamenilor si ei sa-L vada pe Dumnezeu Atotputernic.
Deci am binecuvantat si am fost binecuvantati!!!
Pentru mine acest proiect de misiune a insemnat un pas spre viitorul TPM Moldova, visul meu. Am inteles mai bine cu ce se confrunta tinerii, care este starea tarii mele si pentru ce trebuie sa mijlocesc, cum Il vad cei mai multi pe Dumnezeu. Astfel, imediat dupa concediul de 2 saptamani, voi incepe sa organizez SIU 2011 din Cahul. Toata experienta aceasta ma va ajuta sa organizez o Scoala cu adevarat de folos tinerilor din RM.
Vineri, 4 iunie 2010, s-a incheiat Scoala Internationala de Ucenicie. Cei 9 studenti au graduat Scoala dupa 5 luni de invatatura si misiune.
Fiecare dintre ei au trecut prin momente de crestere spirituala, de schimbare a caracterului, de zdrobire, de renuntare, de biruinta, bucurie si de intelegere profunda a voii lui Dumnezeu. Dupa implicarea fiecaruia in una dintre cele 3 misiuni: Kenia, Republica Moldova, China, au ales sa-L slujeasca pe Dumnezeu acolo unde vor fi. Sapte din cei 9 studenti au ramas sa lucreze cu noi, Tineri Pentru Misiune Medias.
Marturiile studentilor atat din partea teoretica, cat si cea practica, ne vorbesc despre provocarile pe care le-a adus Dumnezeu in viata lor si despre modul cum a lucrat El.
“O experienta pe care mi-o amintesc din partea teoretica a Scolii e legata de minunea financiara pe care a facut-o Dumnezeu in viata mea. S-a facut o colecta si eu am dat ultimii bani pe care ii aveam. I-am zis lui Dumnezeu ca acesti bani ii dau cu bucurie. A doua zi Dumnezeu mi-a trimis printr-o persoana bani (500 euro) pentru biletul de avion spre Kenia.” Mia, studenta SIU 2010
“Am lucrat in Republica Moldova, orasul Aneni Noi, 2 saptamani printre copiii abuzati in familie. Mi-a fost foarte greu sa accept abuzul lor si a trebuit sa folosesc fiecare ocazie ca sa le arat dragostea mea, sa le vorbesc despre valoarea lor si dragostea lui Dumnezeu fata de ei.” Mihaela, studenta SIU 2010
Bucuria mea ca si parte din personalul acestei Scoli, e sa privesc la acesti tineri , sa vad potentialul din ei si dorinta lor de-a schimba lumea impreuna cu Dumnezeu.
„El este ca un pom sadit langa un izvor de apa, care isi da rodul la vremea lui si ale carui frunze nu se vestejesc: tot ce incepe, duce la bun sfarsit.” (Ps.1:3)
Multumesc pentru ajutorul vostru in acest proiect de misiune si in Scoala Internationala de Ucenicie!!!

Lasă un răspuns

