Citeste

“Pe muchie de cutit” de Loren Cunningham

este aventura credintei si a finantelor.

Sunt multe feluri in care putem avea incredere in Dumnezeu, d.p.d.v. financiar. Putem invata sa traim prin credinta, in varietatea harului pe care ni-l pune la dispozitie. Si putem sa invatam sa iesim in afara cercului nostru de siguranta si sa-L vedem actionand in favoarea noastra. Cel mai bun lucru este ca putem sa invatam caile Lui. Odata ce am experimentat viata de credinta, nu ne mai dorim s-o traim pe cea obisnuita. Totusi nu poti avea incredere in om in aceasta privinta. Dar avem incredere in barbati si femei ai lui Dumnezeu si mai ales in Domnul.

Dar Tatal nostru este mai interesat de persoanele noastre decat de proprietati. Banii sunt ca un cameleon – iau culoarea inimii stapanului lor.

Dar mai intai trebuie sa invatam cateva lucruri despre adversarul nostru si bani. Dumnezeu nu este singurul interesat de bani. Si dusmanul nostru – Satan este foarte implicat in finante – atat pe scara larga internationala, cat si personal impotriva noastra ca indivizi. El controleaza oamenii in domeniul financiar, folosind lacomia, mandria si teama.

Ingrijorarea este credinta in diavol.

Trebuie sa muncim si inca din greu. Apoi Dumnezeu va binecuvanta munca mainelor tale.

Acest tip de credinta va fi rasplatita de Dumnezeu intotdeauna.

Felul in care ne-am comportat cu saracii  va fi unul din criteriile dupa care vom fi judecati.

Exista o legatura speciala pentru vecie intre tine si persoana care ti-a dat. Iti pasa de ea si te rogi pentru ea intr-un mod diferit decat pentru altii care nu ti-au dat personal.

Un lucru este clar: BIBLIA il invata pe slujitorul cu norma intreaga sa considere darurile de la oameni ca sfinte pentru Domnul. Dar, intotdeauna trebuie sa onoram  destinatiile cu strictete, punand banii acolo unde a dorit donatorul sa fie folositi.

Dr. David Barret a afirmat ca doua treimi din bogatia lumii este proprietatea si controlul crestinilor.

Cum nu trebuie sa strangi fonduri:

  1. Nu folositi sentimentul vinovatiei pentru a cere bani.
  2. Nu faceti apeluri financiare pe baza de mila.
  3. Nu faceti apel la lacomie.
  4. Nu faceti apel la teama.
  5. Nu apelati la mandria donatorilor.

Darnicia este o lucrare spirituala.

Niciodata sa nu folosesti lucrarea pentru a face avere.

Acum cateva intrebari pe care ti le pui atunci cand pur si simplu nu merge:

  1. Iubesc eu lucrurile mai mult decat Il iubesc pe Dumnezeu?
  2. Am incalcat oare voia lui Dumnezeu ?
  3. Am dat zeciuala?
  4. Am fost oare generos?
  5. Am fost vreodata recunoscator pt proviziile lui Dumnezeu?
  6. Am fost oare rcunoscator in lucrurile marunte?
  7. Este ceva din ceea ce Dumnezeu mi-a spus sa fac si n-am facut?
  8. I-am cerut lui Dumnezeu sa ingrijeasca de nevoile mele?
  9. Sunt interesat sa-mi implineasca Dumnezeu nevoile mele sau mai mult sa ma invete?
  10. Este oare pacat in tabara?
  11. Secer eu datorita pacatelor trecute sau datorita alegerilor gresite?
  12. Am muncit eu din greu?
  13. M-am atins de gloria lui Dumnezeu?
  14. Am fost eu oare independent si mandru?
  15. Am cautat sa-mi implineasca nevoile oamenii sau Dumnezeu?
  16. Imi este teama de viitor?

Cand banii nu vin aminteste-ti ce minuni a facut Dumnezeu in viata ta!!!

 

2 gânduri despre “Citeste

Lasă un răspuns

