Promisiuni

Promisiuni noi…

In dimineata aceasta am avut bucuria sa impartasesc cu toti colegii mei din Scoala de Pionerat si Lideri despre Moldova si despre planurile Lui pentru Moldova.

A fost un moment cand am ingenunchiat cu totii in fata tronului si L-am rugat pe Dumnezeu sa ne vorbeasca. E asa un privilegiu ca toti am fost in rugaciune si toti colegii mei au mijlocit pentru tara mea.

Eu am trait un moment unic azi dimineata! Cand ma rugam pentru suportul financiar al echipei, L-am rugat pe Dumnezeu ca sa nu permita niciodata in istoria TPM-ului in Moldova ca vreun staff sa paraseasca TPM-ul din cauza insuficientei financiare. Cand am adunat toate foile si am citit ce au primit  colegii mei de la Dumnezeu, am descoperit promisiunea „Nicio persoana din echipa nu va parasi TPM-ul din cauza finantelor!”  Ce mare promisiune! Ce minunat cand El vorbeste!

Iata ce ne-a vorbit si ne-a promis Dumnezeu in dimineata aceasta:

1. Tineri Pentru Misiune aduce speranta in Moldova, o identitate clara pentru crestini si moldoveni

2. Moldova ridica-te!

3. Dumnezeu e multumit de noi si de ceea ce am inceput in Moldova

4. Avem nevoie de intelepciune si curaj in toate lucrurile

5. Echipa noastra are nevoie de intelepciune cum sa reformam Moldova

6. Sa cream o retea de relatii, sa fim deschisi pentru oameni noi, pentru oameni cheie din tara

7.  Unitate – prin unitatea dintre noi vom fi capabili sa fim un exemplu pentru biserici si un ajutor in mijlocul lor

8. Dumnezeu Isi revarsa binecuvantarile Sale peste noi. Vom fi o binecuvantare pentru Moldova si pentru natiuni.

9. Sa daruim si vom primi. Sa fim curajosi! Dumnezeu e cu noi! (daca sa adoptam Kosovo ca si locatie)

11. Nu uitati ce-a facut Dumnezeu pentru voi in domeniul financiar pana acum.  Nicio persoana din echipa nu va parasi TPM-ul din cauza finantelor (suport financiar).

12. Biblia e cea care va transforma natiunea si-i va pune o fundatie in autoconducerea crestinilor. Invatati-i pe studentii din universitati sa se ridice si sa transforme Moldova pentru Gloria Lui. Supuneti-va autoritatilor! Rugati-va pentru ei! Binecuvantati-i! Dumnezeu i-a delegat sa fie acolo! Proclamati viata peste ei! Viata, nu moarte! Binecuvantati-i, nu-i judecati! Proclamati cuvintele vietii!!!

Ieremia 18:6b „Iata, cum este lutul in mana olarului asa sunteti voi in mana Mea, casa a lui Israel! „

Romani 13:1-3 „Oricine sa fie supus stapanirilor celor mai inalte; caci nu este stapanire care sa nu vina de la Dumnezeu. Si stapanirile care sunt, au fost randuite de Dumnezeu. De aceea, cine se impotriveste stapanirii, se impotriveste randuielii puse de Dumnezeu; si cei ce se impotrivesc isi vor lua osanda.Dregatorii nu sunt de temut pentru o fapta buna, ci pentru una rea. Vrei, dar, sa nu-ti fie frica de stapanire? Fa binele, si vei avea lauda de la ea.” (pentru sistemul politic)

13. Casa noastra va fi o casa a sperantei, a binecuvantarilor, a transformarii, a uceniciei, un loc care va trimite oameni  in afara.

Ii multumesc lui Dumnezeu si colegilor mei pentru aceste promisiuni de care aveam nevoie.

5 gânduri despre “Promisiuni

  1. jaloba angela

    scuze de neobrazarea mea, dar sincer cum va vorbeste dumezeu direct????…oare exista moise in vremurile noastre, ca pina si lui i sa inalbit fata pt trei zile dupa intilnirea cu d-zeu….

  2. Virgy

    Nu-i o problema ca imi adresezi intrebari sincere. Eu chiar ma bucur sa le primesc 🙂
    Deci, asa cum iti spuneam in primul comentariu, ai intrebari chiar bune. Si aceasta e fain. Inseamna ca gandesti lucrurile si te framanti cu ele.

    Deci cum imi vorbeste Dumnezeu mie… In primul rand, Dumnezeu vorbeste la diferiti oameni in mod diferit. Mie imi vorbeste in mod logic de cele mai multe ori (ma gandesc la o situatie si ajung la o concluzie logica, DAR care sa fie in acord cu adevarul spus de Dumnezeu in Biblie, deci sa nu treaca peste autoritatea Bibliei), alte ori, prin faptul ca imi vine un cuvant imediat in minte; mai rar, dar imi poate da o imagine, imi poate aminti o situatie, un verset din Biblie. Dar inainte ca sa-mi vorbeasca, eu am nevoie sa las toate problemele mele, sa am liniste in minte, sa-L rog pe Duhul Sfant sa ma ajute sa aud vocea Lui. Asa imi vorbeste mie Dumnezeu.

    La altii, Dumnezeu le poate vorbi chiar in mod audibil. Mie nu mi s-a intamplat aceasta.
    Nu pot sa-ti spun daca sunt oameni azi carora Dumnezeu sa le vorbeasca exact ca lui Moise. Dar audibil vorbeste si azi Dumnezeu. Depinde de om si de modul cum Dumnezeu ii vorbeste. El alege sa ne vorbeasca divers, nu trebuie sa-I punem noi metodele noastre.

    Dar aici iti pot propune o carte buna despre cum vorbeste Dumnezeu „Esti cu-adevarat Tu, Doamne?” de Loren Cunningham. O gasesti in librariile online si nu e foarte scumpa.

  3. jaloba angela

    salut!!!
    merci frumos de sfaturi!!! daca sincer, mi-ai luminat putin viziunea despre cum poate comunica dumnezeu cu oamenii….dar, apare o alta problema:doar nu poti cunoaste toata biblia ca sa stii ca gindul care iti vine este in conformitate cu ea?oare nu se poate face confuzie?si de ce neaparat un gind bun este de la dumnezeu, or inteligenta noastra si capacitatea de adaptare nu sunt suficient de bune incit sa ne determine sa alegem ce este mai bun?…indraznesc sa mentionez ,da,poate din tendinta mea de negare a unui dumnezeu sau poate din multimea suferintelor care le-am trait, in esenta cautam sa punem pe seama unei comunicari cu o lume a spirtelor, ceea ce nu suntem capabili sa afirmam ca se datoreaza inteligentei si capacitatilor noastre proprii…..
    cu riscul ca voi fi condamnata, indraznesc sa spun ca daca ar fi sa vb eu cu dumnezeu nu ma voi multumi doar cu atit…ca sa mi se dovedeasca va trebui sa-mi arate mai mult si sa fie putin mai real(da,m-as categorisi in tagma ”tomei necredinciosul”, dar in explozia asta de informatii si religii, chiar nu vad o alta solutie mai rezonabila…)

Lasă un răspuns

