anul 2011

Infinitele binecuvantari…?

        “Infinite au fost binecuvantarile Lui in aceste trei luni de aceea nu le pot numara” – mi-am zis la sfarsit de scoala.
        …In utima mea scrisoare va spuneam despre plecarea mea in Polonia si Elvetia impreuna cu Scoala de Pionerat si Lideri (SPL). Acele 2 saptamani au fost o revelatie despre istoria Europei si despre ideile marilor lideri politici care au influientat istoria continentului nostru. Cand am vizitat lagarul de concentrare de la Auschwitz, cand numaram in zare baracile  in care mii de oameni erau chinuiti in al II-lea Razboi Mondial, L-am rugat pe Dumnezeu sa ne ierte de pacatul savarsit. Si dorinta inimii mele ca sa fac alegeri placute Lui e tot mai puternica de atunci. Aceasta mi-am spus si in Geneva cand ascultam istoria lui Tom Bloomer despre influienta lui Calvin in societate. A fost harul Lui sa imi arate locuri ca Polonia si Elvetia.
        Acum cand va scriu ma gandesc cat de repede au zburat cele 3 luni in Norvegia.
       Am graduat SPL cu aproximativ o saptamana in urma. Iar ceea ce a slefuit Dumnezeu in mine ramane vesnic, precum si relatiile pe care le-am creat acolo. Ba mai mult, Dumnezeu mi-a dat si noi prieteni.
           Dorinta mea si a lor e sa dezvoltam o retea de relatii in continuare in Europa ca si un nou val al TPM-ului.
Aceste 3 luni au fost pentru mine o noua slefuire a caracterului. Am descoperit si am inteles mai profund :
  1. Chemarea mea principala e sa-L cunosc pe Dumnezeu (relatie intima zilnica), apoi e chemarea de-a lucra cu El in Moldova;
  2. Dumnezeu a investit mult si stiu ca asteapta mult de la mine;
  3. Ca si lider, nu ma pot limita doar la conducerea in TPM Moldova, ci sunt chemata sa ucenicesc natiunea mea.
  4. Lupta mea e sa fiu un lider bun (integru, cu influienta).
  5. Dumnezeu mi-a dat darul discernamantului si prin acesta sunt chemata sa fiu un mijlocitor al Lui;
  6. Sa investesc in tineri care la randul lor vor investi in alti tineri – e un scop in sine.
        Dar cel mai evident rod dupa aceasta scoala e dependenta mea mai profunda fata de Dumnezeu.
In aceste trei luni, am beneficiat de provocari, bucurii, minuni si chiar momente cand Dumnezeu mi-a zguduit intelegerea mea despre El. Toate au creat in mine un lider mai puternic si mai stabil in El.
        Insa nu as fi biruit singura in toate acestea daca nu ati fi fost voi langa mine prin rugaciune, incurajare si, unii, prin suport financiar. Multumesc pentru sustinerea si intelegerea voastra!!!
        Va invit sa continuati sa va rugati impreuna mine:
  1. Pentu perioada de tranzitie prin care trec acum.
  2. Pentru un timp bun de procesare a invataturii pe care am primit-o in aceste 3 luni.
  3. Multumire pentru prima Scoala de Ucenicie in MD si Scoala de Pionerat si Lideri in Norvegia.
Iar acum cand crestinatatea sarbatoreste Nasterea Domnului Isus, eu va doresc lumina si pace divina in suflet si in familie, in relatii si in lucrare. Fie ca anul care vine sa fie anul roadelor si al rascumpararii, a cunoasterii mai profunde al Celui Sfant si Vesnic Viu!!
Lasă un răspuns

