paradox

Ce paradox mai e si acesta?

 Ciudat sau nu, dar azi dimineata m-am trezit cu aceasta intrebare “Ce paradox, sa-L avem pe Dumnezeul Universului in noi, in inima noastra si totusi sa comunicam, sa discutam mai mult cu prietenii, colegii, vecinii etc., iar cu Dumnezeu nu comunicam o zi intreaga sau chiar zile intregi?” Ce paradox e si acesta? Cum e posibil?

Si sunt constienta ca noi avem nevoie de El, nu El de noi. El ramane a fi Unicul Dumnezeu indiferent de circumstante si de ceea ce fac eu.

Suntem constienti ca timpul petrecut cu El e cel mai pretios si cel mai benefic pentru noi, ca relatia cu Dumnezeu e cea mai importanta relatie si lucrare din viata unui om, si totusi….ignoram…

De ce sunt dimineti cand ma trezesc si imi fac planurile mele pentru toata ziua ca si cum Dumnezeu nu ar trai in mine si ca si cum eu nu as fi copilul Lui? De unde vine aceasta independenta bolnava?

Stim ca de la cadere ni se trage tot. Atunci relatia omului cu Dumnezeu a fost deformata, distorsionata. Atunci am pierdut dorinta naturala de a-L cauta pe Creatorul in fiecare clipa si de-a comunica in primul rand cu El. De aceea, timpul cu Dumnezeu a devenit o lupta pentru noi. La inceput, au fost multimile de jertfe pe care trebuia sa le aduca omul lui Dumnezeu pentru ca pacatul cerea moartea. Apoi, Dumnezeu, Care e Unic in dragoste si compasiune, a coborat aici pe pamant si a trait printre noi si S-a jertfit pentru noi. Si aceasta pentru ca El sa traiasca in noi in toata puterea Lui dumnezeiasca zi de zi. Nu ma intrebati cum se explica ca Dumnezeu Care a creat acest Univers imens si complicat, traieste intr-un om ca mine. Ca sa pot sa explic in mod inteligibil, ar trebuie sa existe o logica aici. Dar Dumnezeu depaseste logica mea in acest adevar despre El. Nu inseamna ca nu exista logica deloc in ceea ce face Dumnezeu, dar aceasta nu e dimensiunea Care sa-L limiteze pe El. Oricum El este Infinit!!!

Ce pot sa zic in fata acestei realitati? Doamne, invat-ma sa am prioritati corecte anul acesta. Nu lasa sa treaca o zi fara ca sa nu comunic cu Tine intr-un mod eficient. Adu-ma langa Tine in fiecare zi si lasa-ma sa-Ti vad Gloria Ta, asa cum Moise a facut!

3 gânduri despre “paradox

  1. jaloba angela

    imi voi permite sa fac o paralela la articolul acesta…..si-mi voi permite sa-ti dau un raspuns la una din intrebarile tale din punc de vedere lumesc:cautam comunicarea cu ceilalti deoarece toata viata avem nevoie de confirmari ,avem nevoie de compasiune si prietenie sincera iar comunicarea este unica medoda care ne conduce spre rezultatele asteptate….acum sa-ti raspund la intrebarea de ce nu discutam cu dumnezeul din noi?….fiindca firea omului are nevoie de realitate(in fiecare din noi traieste un toma necredinciosul), nu ne multumim cu speranta si aluzia ca exista un dunezeu in noi, noi vrem fapte, vorbe ,dovezi…..iar cei ce nici nu au auzit de dumnezeu:este mai clar decit orice,ei nici nu isi pun problema existentei lui in propriul lor interior, ci cauta satisfacerea nevoilor vitale in ceea ce se poate vedea si simti…nu in ideologii si basme…

  2. Virgy

    Da, Angela, sunt de-acord cu importanta pe care o dai comunicarii intre noi oamenii. Aceasta este o valoare si pentru mine. Noi trebuie si avem nevoie sa comunicam.
    Doar ca ceea ce am dorit sa spun mai sus e ca acordam mult mai mult timp doar comunicarii cu oamenii si comunicarea cu Dumnezeu o evitam zile intregi. Imi pare rau daca am lasat sa se inteleaga prin acest articol ca nu conteaza comunicarea cu oamenii. Dar nu aceasta a fost intentia mea.
    Da, probabil ca pentru cei care nu cred ca exista Dumnezeu, nu are cum se aplice comunicarea cu Dumnezeu.
    Iar pentru cei care cred ca exista Dumnezeu si au o relatie cu El, atunci Dumnezeu e real, comunicarea cu El e foarte reala. Si aceasta chiar daca nu-L vad cu ochii fizici. Adevarul e ca omul nu poate sa-L vada pe Dumnezeu in mod fizic pentru ca El este Duh.
    Pentru mine El este real, locuieste in mine, am o relatie personala cu El. De ce zic aceasta? Pentru ca asa mi-a promis „Daca il iubesc pe Isus,atunci Dumnezeu va locui in voi „(parafrazat din Ioan 14:23 ). Pentru ca-L experimentez in fiecare zi (cum ma umple de bucurie, cum imi da o perspectiva corecta asupra situatiilor din jurul meu, cum imi da speranta, cum imi da putere in probleme etc) stiu ca El traieste in mine. Dar nu pot demonstra aceasta intr-un laborator, ci pot demonstra prin viata pe care o traiesc.

  3. jaloba angela

    salut!!!!
    N,nu ai dat nici o impresie, eu incercam sa explic de ce cautam comunicare si nu la dumnezeu…
    Ma intreb de nu-l putem vedea pe el?oare in aparitiile descrise in biblie nu era fizic?…aatunci nu se mai pune problema ca l-au vazut, si acele povestioare devin nule, neadevarate ,si-n concluzie biblia cea care ar trebui sa fie lumina nu este decit o inventie fantastica…de ce nu s-ar arata dumnezeu si acum?…pai am intilnit undeva scris, ca atita timp cit va exista un singur sfint dumnezeu nu va nimici pamintul, dar sa fi auzit ca s-a aratat in zilele noastre cuiva dumnezeu nu am auzit?…pai ce o fi fost avraam mai bun?, dar de ce nu se nimiceste pamintul ,daca nu este nici un credincios, si daca este de ce nu i se arata?unde este dreptatea atit exclamata?
    P.S:multumesc pt raspunsuri, si scuze de intrebarile atit de insistente, sincer imi esti de mare folos!!!!!

Lasă un răspuns

