Cum sa iubesti cu toata mintea?

Deschidem Biblia de multe ori la versetul in care stim ca gasim toata Legea implinita, daca il implinim: Isus i-a raspuns: „Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau cu toata inima ta, cu tot sufletul tau si cu tot cugetul tau.” Matei 22:37

Insa cum arata aceasta practic, in fapte? Ce trebuie sa facem cand spunem ca trebuie sa-L iubim pe Dumnezeu cu toata mintea (cugetul)? Ce pasi specifici trebuie sa facem? Cum arata aceasta in viata de zi cu zi?

A pune intrebari, inseamna a-L iubi pe Dumnezeu cu toata mintea. 

Cand se termina ziua, ma opresc si-mi pun intrebari mie si lui Dumnezeu? Ma intreb: ce ganduri am avut azi, ce atitudine am avut fata de oamenii din preajma mea, cum am reactionat la nevoile lor, ce idei am avut in mintea mea? Toate acestea, descoperite si procesate impreuna cu Tata, trebuie sa reflecte integritatea mea. Ceea ce spun, aceea trebuie sa fac. Convingerile mele trebuie sa se vada in faptele mele. Cred ca Dumnezeu raspunde la rugaciune? Atunci rugaciunea trebuie sa fie o placere pentru mine.

Si acest proces ne duce la REVELATIE!!!

Lasă un răspuns

