Ce-a spus Imparatul David in anii 430 i.Chr

„Doamne, Tu mi-ai spus prin Cuvantul Tau ceva de care mi-am legat speranta. Cuvantul Tau imi va aduce speranta, ma va aduce la viata, voi fi implinit din nou.

Cei mandri ma dispretuiesc, dar aceasta nu ma indeparteaza de Legea Ta. Nu ma las influientat de dispretul lor. Ba chiar mi-am amintit de cuvintele Tale de mai inainte cum le-ai implinit si aceasta ma mangaie, imi da speranta.

Doamne, ii vad pe cei slabi ca se departeaza de Legea Ta, ii dispretuiesc pentru aceasta. Iar pentru mine Legea Ta este un motiv de bucurie. Eu cant din cauza legilor Tale, ele ma inveselesc chiar daca nu sunt inca acasa cu Tine, ci ratacesc prin lumea aceasta.

Si noaptea Te am in gandurile mele, cand toti dorm. Si inima mea vrea sa pazesc Legea Ta.

Am toate aceste binecuvantari: sa fiu vesel din cauza Legii Tale, sa ma gandesc si noaptea la Tine, sa am mangaiere, sa primesc speranta pentru ca urmez/pazesc Legea Ta.”  Imparatul David in Psalmul 119:49-56

 

Thy Word, by Avalon

http://www.youtube.com/watch?v=bHX3iLuTt2I

Lasă un răspuns

