Ce-a spus Imparatul David (partea a II-a)

„Viata buna a omului se ghideaza dupa respectarea Legilor lui Dumnezeu. Sa fac din ascultarea Lor un stil de viata, adica sa ma gandesc la Ele in fiecare zi, fac din Ele standardul meu vietii mele.

Respectarea Lor aduc viata si bucurie, implinire si pace; ba chiar ma scapa de vina.

Te voi lauda cu o inima sincera in momentul in care voi incepe sa practic ceea ce spun Legile Tale.

Doar calauzit de Tine poate un tanar sa mearga pe un drum curat si justificat in viata lui. Te caut ca sa nu ajung in ratacire si sa nu fac pacate din ignoranta. Am cuvintele si poruncile Tale in inima mea si le dau valoare maxima ca sa nu fac ceea ce nu-Ti place.

Doamne, fii Tu Invatatorul meu, si explica-mi Legile Tale!

Voi proclama si voi spune mereu despre Legile Tale. Cand fac din Ele un stil de viata si ma ghidez dupa Ele, atunci sunt implinit, am o bucurie enorma si nu mai am nevoie de nimic. Meditez profund la ceea ce-mi ceri sa fac si respect modelul de viata pe care mi-l ceri sa-l urmez. Imi gasesc placerea in Legile Tale si nu Le ignor. Adu-ma la viata, da-mi viata ca sa pot urma poruncile Tale. Reveleaza-mi lucrurile greu de inteles si de observat pe care le faci Tu.

Si asa sunt un strain aici, mangaie sufletul meu prin descoperirea Legilor Tale.

LEGEA ESTE BUNA. Dorinta mea e apriga dupa Cuvantul Tau! Mi-i dor in continuu de Cuvintele Tale, de Invataturile Tale. Eu depind de Tine!

Cei care sunt sub blestem nu asculta si nu vegheaza asupra Legilor Tale.

Nu conteaza daca ei vorbesc chiar impotriva mea, caci eu continuu sa meditez asupra Cuvintelor Tale. In Legea Ta imi gasesc placerea!!!” Imparatul David in Ps. 119:1-24

Lasă un răspuns

