Ce-a spus Imparatul David (partea a III-a)

„Doamne, sunt fara speranta si fara pasiune, fara motivatie si fara dorinta de-a merge inainte, de-a persevera. Dar stiu ca Tu poti sa-mi restaurezi viata si starea mea asa cum ai promis. Acum cand imi impartasesc viata, gandurile si starea prin care trec cu Tine, stiu ca ma auzi si ca imi raspunzi. De aceea, invata-ma ce trebuie sa fac.

Ajuta-ma sa inteleg poruncile Tale si atunci voi sta sa meditez la minunile Tale in viata mea. Scoate-ma din starea aceasta asa cum promiti sa faci prin Cuvantul Tau. Pazeste-ma de lipsa de fidelitate fata de Tine. Si am nevoie de favorul Tau ca sa pot sa fac aceasta.

Acum INTENTIONAT ALEG si ma grabesc sa pazesc ceea ce imi ceri. Si fac din Cuvantul Tau PRIORITATE  in viata mea pentru ca stiu ca imi vei da din nou speranta si viata. Te rog, vino si scoate-ma din starea aceasta.” Imparatul David in Ps. 119:25-32

Lasă un răspuns

