Ce-a spus Imparatul David (partea a IV-a)

„Am nevoie sa-mi explici, sa ma inveti poruncile Tale ca sa le pot implini, urma. In acelasi timp am nevoie sa le inteleg ca sa le pot face prioritate in viata mea. Ghideaza-ma in poruncile Tale pentru ca eu imi gasesc placerea in ele. Ajuta-ma ca inima mea sa fie atrasa de Legea Ta, si nu de VANITATE. La fel, ochii mei sa nu caute sau sa se uite la ceea ce este fara valoare si efemer.

Acum implineste-ti promisiunile Tale fata de mine, de cel care se dedica sa Te respecte si sa Te onoreze. Departeaza de la mine ocara. Si orice hotarare vei lua, stiu ca e buna, e plina de bunatate.

Dorinta mea e profunda in a implini poruncile Tale. Declara-ma DREPT in Fata Ta!” Imparatul David in Ps. 119:33-40

Lasă un răspuns

