Ce-a spus Imparatul David (partea a V-a)

„Mila Ta sa fie in viata mea.

Indura-te de mine asa cum ai promis. Da-mi cuvintele Tale caci sunt inspiratie pentru mine atunci cand trebuie sa ma apar in fata dusmanilor mei. Prin cuvintele Tale primesc speranta. De aceea, voi pazi si urma poruncile Tale intotdeauna. Voi umbla in LIBERTATE pentru ca eu urmez poruncile Tale. Stiu ce trebuie sa fac si ce nu trebuie sa fac pentru ca Tu ma inveti prin poruncile Tale. Asadar, stiu ce Iti place Tie si ce nu Iti place tie. Aceasta imi aduce libertate in actiunile, gandurile si viata mea. Cand altii spun sa nu fac ceva, eu ma gandesc la ceea ce spui Tu si atunci imi dau seama ca Tu imi permiti sa fac aceasta. Sau cand imi spun sa fac ceva, eu ma gandesc la ceea ce imi spui Tu si inteleg ca nu trebuie sa fac. Deci faptul ca Tu mi-ai pus limite clare, ca sa nu ajung in pacat si ai facut-o din iubire, imi da libertate.

Si le voi spune chiar si celor care se considera destepti, culti si nu imi va fi rusine de aceasta. In fata liderilor vreau sa-Tu aduc glorie.

Iubesc poruncile Tale, Dumnezeul meu si am speranta prin Ele. Si aceasta doar, Tu, poti face in inima unui om – sa iubeasca poruncile Tale.” Imparatul David in Ps.119:41-48

 

Lasă un răspuns

