Ce-a spus Imparatul David (partea a VI-a)

„Scopul si chemarea/rolul meu e sa pazesc cuvintele Legii Tale. Promit ca voi veghea si voi pazi ceea ce-mi spui pentru ca aceasta este responsabilitatea mea. Te implor: ai mila de mine in acord cu Legea Ta. Analizez planurile/actiunile mele si mi le refac/le aliniez dupa Legea Ta.

Rapid, fara intarziere, aleg sa pazesc Legea Ta. Desi cei rai lupta impotriva mea, aceasta nu ma determina sa uit sa pazesc Legea Ta. Rautatea celor din jurul meu nu ma indeparteaza de Legea Ta, ba chiar Te laud in mijlocul noptii pentru Ea. In mijlocul noptii ma trezesc ca sa-Ti multumesc pentru corectitudinea/dreptatea Legii Tale. Sunt prieten/de partea celor care Te respecta pe Tine si pazesc Legea Ta.

BUNATATEA Ta se revarsa din ABUNDENTA peste acest Pamant. Continua sa MA INVETI Legea Ta.” Imparatul David in Ps.119:57-64

Lasă un răspuns

