Ce-a spus Imparatul David (partea a VII-a)

„Doamne, ai promis in Lege sa-mi faci BINE si aceasta si faci. Acesta este un rod al ascultarii mele de Legea Ta. Invata-ma intelegerea si priceperea sanatoasa, pentru ca eu sunt sigur ca Legea Ta imi poate schimba gandirea.

Candva am fost razvratit, nu eram umil si atunci nu mergeam pe calea corecta, rataceam, eram confuz. Acum, insa, pazesc Legea Ta.

TU esti BUN si-mi faci BINE, de aceea vreau sa ma inveti Legea Ta. Aceasta inseamna ca si poruncile Tale sunt BUNE pentru mine si Ele imi fac BINE.

Cei mandri spun lucruri neadevarate despre mine, spun miciuni despre mine; totusi aceasta nu ma indeparteaza sa pazesc poruncile Tale. Inima lor e lipsita de sensibilitate la ceea ce spui Tu in Legea Ta; eu, insa, imi gasesc toata placerea in Legea Ta; pentru mine Ea este placerea inimii mele!!!

Deci mi-a adus BINE faptul ca mi-ai zdrobit inima pentru ca acum sunt invatabil, m-am lasat invatat de Legea Ta.

Legea Ta e mai valoroasa decat aurul si argintul. Are valoare imensa!!!!” Imparatul David in Ps.119:65-72

Lasă un răspuns

