Ce-a spus Imparatul David (partea a IX-a)

„Sufletul meu abia asteapta sa vada implinirea salvarii, dar speranta mea e in Cuvantul Tau. Abia astept sa vad Cuvantul Tau implinindu-se si ma intreb: „Cand va veni momentul ca sa fiu mangaiat?”

Circumstantele in care sunt acum ma descurajeaza si totusi nu uit Legea Ta. Cat mai am de trait? Si cand va veni ziua cand ii vei pedepsi pe dusmanii mei? Voi vedea acea zi sau nu? Cei mandri vor sa ma distruga si aceasta nu este in acord cu Legea Ta.

Dar Legea Ta se va implini pentru ca Tu esti Credincios, iar ei nu au niciun motiv intemeiat ca sa ma distruga. Am nevoie de ajutorul Tau!!!!

Aproape ca m-au adus la capatul puterilor mele, dar eu continuu sa pazesc legea Ta, cred ca se va implini, cred ca e corecta. Adu speranta in viata mea conform bunatatii Tale pentru ca sa am putere sa pazesc Legea Ta!!!” Imparatul David in Ps.119:81-88

Lasă un răspuns

