Ce-a spus Imparatul David (partea a VIII-a)

411898_282140481909260_451827045_o„Tu, Doamne, m-ai creat, de aceea ma poti invata si-mi poti da pricepere ca sa inteleg Legea Ta. Oamenii care Te respecta sunt plini de bucurie cand apar eu. Si aceasta pentru ca sunt o marturie vie ca am speranta, raman si urmez Cuvantul Tau.

Inteleg si recunosc ca Legea Ta este corecta, justa. Pentru ca esti Credincios, de aceea M-AI DISCIPLINAT.

Ma rog ca BUNATATEA Ta sa ma MANGAIE, sa ma consoleze si sa-mi faca viata mai usoara asa cum mi-ai promis. Acopera-ma cu mila Ta ca sa-mi revin la viata si sa traiesc cu adevarat, pentru ca eu imi gasesc placerea in Legea Ta.

Doamne, sa fie invinsi oamenii mandri care spun minciuni impotriva mea, care nu au niciun motiv pentru ceea ce fac. Dar rautatea lor si lupta lor impotriva mea nu ma determina sa nu meditez mereu la Legea Ta.

Iar cei care Te respecta si care cunosc Legea Ta sa fie prietenii mei si sa-mi fie aproape.

Inima sa-mi fie FARA VINA, curata si toata predata in a implini Legea Ta pentru ca sa nu raman de rusine cand voi auzi Legea.” Imparatul David in Ps.119:73-80

Lasă un răspuns

