Ce-a spus Imparatul David (partea a X-a)

Cuvantul lui Dumnezeu e stabil, e perfect. Credinciosia Ta se arata din generatie in generatie pentru ca Tu ai creat pamantul si este al Tau. De aceea acesta ramane stabil (nu ca nu exista razboaie si calamitati, ci legile Universului raman la fel. Ex. Pamantul continua sa se roteasca in jurul Soarelui de mil. de ani si asa va fi pana vei schimba Tu procesul). Dumnezeu a setat legile Universului si orice altfel de legi ale functionarii pe pamant. Toate lucrurile Iti sunt sub control. Nimic nu iese de sub controlul Tau. Totul e pentru o ordine. Si Legea spirituala a fost data de Tine ca sa fie o ordine in viata interioara a omului. Daca nu as fi iubit-O si nu m-as fi delectat in Ea, atunci as fi murit in pacat, in distrugerea sufletului meu. Mereu voi avea in mintea si inima mea Legea Ta pentru ca prin Ea imi dai viata sufletului meu si-l restaurezi. Tu m-ai creat si Tu ma poti salva din pacat. Te rog, sa ma salvezi pentru ca eu ascult si urmez Legea Ta.

  Cei slabi/rai continua sa urmareasca distrugerea mea. Insa eu strang in inima mea ceea ce spune Legea Ta.Tot ce vede ochiul meu si mi se parea perfect, are o limita, dar Legea Ta este extrem de ampla (multe detalii; cuprinde multe), nu are limite.” Imparatul David in Ps.119:89-96

Lasă un răspuns

