Ce-a spus Imparatul David (partea a XI-a)

„Asa mult iubesc Legea Ta incat meditez la Ea mereu si mereu. Tu, prin Legea Ta, imi dai intelpciune mai mare decat au dusmanii mei, pentru ca mereu meditez si ma gandesc la Legea Ta. Cunosc mai multe decat cei care ma invata, pentru ca meditez mereu asupra Legii Tale. Am mai mult discernamant si inteleg mai mult decat cei mai in varsta, pentru ca pazesc/urmez Legea Ta. Ma indepartez de orice mi se pare rau ca sa nu-mi influienteze pazirea Legii Tale. Sunt aproape de Legea Ta, nu o resping pentru ca stiu ca Tu ma inveti prin Ea.

Cat bine imi aduce Legea Ta. Fac bine, sunt placute. Dulcele este mult mai de dorit. Amarul este rau, iti produce dezgust. In Biblie se vb despre miere si lapte = va fi foarte productiv. Asa cum mierea satifsface foamea, asa satisface Cuvantul sufletul omului.

Cuvantul lui Dumnezeu e mai bun decat mierea.

Prin poruncile Tale mi-ai dat pricepere si ele sunt adevarate, de aceea nu pot suporta ceea ce nu este adevarat, urasc minciuna. Si aceasta pentru ca adevarul e libertate si lumina.” Imparatul David in Ps.119:97-104

Lasă un răspuns

