Ce-a spus Imparatul David (partea a XII-a)

„Cuvantul Tau ma ghideaza, imi arata pe unde trebuie sa merg, ce cai sa aleg. Este un ghid pentru mine. Si lupt ca sa pazesc si sa urmez Cuvantul Tau care este drept.

 Sunt foarte suparat, indurerat, dar, Te rog, da-mi bucurie dupa cum ai promis Tu ca vei face. Te rog accepta cuvintele rugaciunii mele si invata-ma legea Ta.

Viata imi este mereu in pericol, supusa pericolului, dar nu eu nu uit si nu ignor Legea Ta. Cei rai lupta impotriva mea ca sa ma doboare, dar eu nu ma indepartez de Legea Ta, continuu s-o urmez.

Ceea ce ma inveti e mostenirea mea, partea mea pe care niciodata nimeni nu mi-o poate lua; prin ele primesc bucuria. Decid sa implinesc Legea Ta mereu si pana la capatul vietii mele.” Imparatul David in Ps.119:105-112

Lasă un răspuns

