Ce-a spus Imparatul David (partea a XIII-a)

„Urasc impartirea inimii sau a mintii, insa iubesc Cuvantul Tau. Tu ma protejezi si ma aperi; eu am speranta ca Tu implinesti ceea ce mi-ai promis. Plecati! Lasati-ma in pace, voi, cei care ma atacati si luptati impotriva mea, pentru ca eu sunt decis sa ascult de Dumnezeu, voi nu ma influientati si nici nu puteti sa ma impiedicati sa urmez Legea Dumnezeului meu! Voi nu aveti puterea aceasta ca sa ma indepartati de Dumnezeu.

Sustine-ma, lasa-ma sa ma incred in Tine dupa cum mi-ai promis si nu permite sa fiu dezamagit de speranta pe care o am. Intareste-ma, tine-ma, sustine-ma, ca sa fiu in siguranta, salvat si eliberat si ca sa pot sa respect Legea Ta mereu si mereu.Tu Te indepartezi de toti cei care nu tintesc sa pazeasca, care resping Legea Ta, pentru ca neincrederea lor e fara motiv, fara explicatie. Pe cei rai ii faci sa dispara rapid: de aceea eu aleg sa iubesc Legea Ta, ca sa traiesc mult alaturi de Tine. Pentru ca am vazut si vad ce le faci celor care nu respecta Legea Ta. Am discernamant si inteleg ca e bine pentru mine sa Te respect si sa urmez Legea Ta ca sa traiesc mult.

Tremur, am fiori si am reverenta, respect pentru Legea Ta. Sunt uimit de Legea Ta.” Imparatul David in Ps.119:113-120

Lasă un răspuns

