Ce-a spus Imparatul David (partea a XV-a)

Invatatura Ta este diferita si deosebita de orice alta invatatura, de aceea sufletul meu cauta sa urmeze invatatura Ta. Explicarea cuvintelor Tale clarifica lucrurile si aduce pricepere celor simpliDe aceea, eu tanjesc dupa invataturile Tale. Intoarce-Te spre mine si da-mi favor, asa cum faci Tu cei care Te iubesc pentru Cine esti Tu.Directioneaza-mi/condu-mi pasii conform cuvantului Tau si nu lasa ca vreo slabiciune sa puna stapanire pe mine sau sa-mi conduca viata. Elibereaza-ma/salveaza-ma/ rascumpara-ma de sub povara si problemele pe care mi le fac oamenii, pentru ca acestea sa nu-mi ia toata atentia si energia si ca urmare sa nu pot sa urmez ceea ce Tu imi ceri sa urmez (cerinte, porunci)Da-mi putere sa fiu concentrat pe implinirea legilor Tale.

Descopera-mi si invata-ma legile Tale!

Plang mult pentru ca Legea Ta nu este ascultata si urmata.” Imparatul David in Ps. 119:129-136 

Lasă un răspuns

