Ce-a spus Imparatul David(partea a XVI-a)

„Pentru ca Tu esti drept si legile Tale sunt drepte. Fundamentul invataturilor Tale reflecta Caracterul Tau. Pasiunea mea, zelul meu ma consuma, pt ca dusmanii mei nu i-au seama la ceea ce spui Tu. Cuvantul Tau este pur/perfect si robul Tau Il iubeste din cauza aceasta. Chiar daca nu sunt important pentru unii si sunt si dispretuit, eu nu dau uitarii poruncile Tale, mie imi pasa de ceea ce spui, am grija de aceasta. Dreptatea Ta va ramane vesnic si Legea Ta este Unicul Adevar.

Problemele, suferinta si anxietatea vin peste mine, ma lovesc, dar poruncile Tale raman desfatarea mea/ implinirea mea/ bucuria mea/ refugiul meu. Desfatarea ne-o gasim in poruncile Lui. De ce? Pentru ca prin ele Tata ne protejeaza. E siguranta acolo. Tot ce ne inveti ramane a fi drept pentru totdeauna. Da-mi intelegere asupra acestor lucruri ca sa pot trai.” Imparatul David in Ps.119:137-144 

Lasă un răspuns

