Sfarsit de an – Inceput de an!

75947_10203120721127038_1626379495_n… Stau pe canapeaua din camera de zi, locul unde imi place sa ma retrag cand am cateva minute libere si sa crosetez. E si un moment de meditare si …. bineinteles, mintea mea planifica si cauta logica lucrurilor 🙂 De data aceasta ma uit la firul de ata si ma gandesc cum se aseamana cu momentul cand incepe un nou an. De obicei, ne gandim ca vom face mai mult, iar asteptarile de la noi insine sunt mai mari. E ca si cum as avea un ghem de ata si o croseta si abia astept sa fac ceva…ORIGINAL. Nu orice, dar ceva FRUMOS si DEOSEBIT…

  • Am incheiat anul 2013 sarbatorind Nasterea lui Isus cu prietenele mele. Ne-am bucurat sa gatim, sa ne facem cadouri si sa invitam alte prietene din biserica.  
  • De doua saptamani mi-am reintalnit studentii mei pasionati de-a invata limba engleza. Sunt gata sa investesc tot cei mai bun in ei si in viata lor.
  • Relatia parintilor mei cu Isus ramane motivul meu de rugaciune. Incerc sa le acord timp, apreciere si intelegere.
  • Sanatatea mea e la fel, cu dureri de spate aproape in fiecare zi, dar fara crize de durere. Si cerinta este sa-mi fac, totusi, cateva teste.
Pe curand….
Lasă un răspuns

